-->
ArchitectuurVoertuigenTekensVliegtuigMeubilairElektronicaDierenPlantenWapensSport-VoedselAnatomie
bookmarked
Bladwijzer verwijderd

Koffiebonen 3d model

0
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 1
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 2
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 3
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 4
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 5
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 6
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 7
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 1
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 2
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 3
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 4
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 5
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 6
Koffiebonen royalty-free 3d model - Preview no. 7
Royalty-vrije LicentieAlle uitgebreide toepassingen
Eenvoudig rendement
Beste prijsgarantie
Werkt uit de doos
76 bezoeken
robertdewit

bestek

  • Geometriepolygonal
  • polygonen35,713
  • hoekpunten35,734
  • texturesYes
  • opgetuigdNo
  • AnimatedNo
  • Geschikt voor 3D-afdrukNo
  • Game Ready (laag poly)No
  • UV-gemappedYes
  • Onverpakte UV'snon-overlapping

Formaten en bestanden

Maya
(.ma)
10 MB

mentalray
CoffeeBeansMaya.rar
FBX
(.fbx)
11 MB

CoffeeBeansFBX.rar
3ds Max
(.max)
10 MB

mentalray
CoffeeBeansMax.rar
OBJ
(.obj)
11 MB

CoffeeBeansOBJ.rar

Omschrijving

A High Resoltion model of 9 different coffee beans. The beans are tetured with 4096 x 4096 textures for colour, specular colour and normal map. Very suitable for particle instancing and close ups. The Maya scene with the 9 beans is ready to render in Mental Ray with shaders, lights and environment mapping file included. The Max scene is not ready to render. Sorry, I'm not familiar enough with Max to do that. The Max folder does contain the geometry and the texture files.
Oct 02, 2019 Datum toegevoegd
Aug 20, 2021 laatste update

beoordelingen

Er zijn momenteel geen beoordelingen voor dit product.
Waarom niet de eerste zijn om het ijs te breken?